Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
14 Ağustos 2021 Cumartesi - 13:33

Logitrans CCO Ticari Grup Başkanı Muzaffer Tuna, “Türkiye Polonya Arasında Aktarmasız Direkt Bir Tren Seferine Başlıyoruz”

Logitrans Logistics Ağustos ayında Türkiye Polonya arasında aktarmasız direkt bir tren seferine başlıyor. Logitrans CCO Ticari Grup Başkanı Muzaffer Tuna, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan'a Ağustos ayında Türkiye Polonya arasında aktarmasız direkt bir tren seferine başlayacaklarını, Eylül’de de düzenli seferlerinin başlayacağını açıkladı.

Logitrans CCO Ticari Grup Başkanı Muzaffer Tuna, “Türkiye Polonya Arasında  Aktarmasız Direkt Bir Tren Seferine Başlıyoruz”

 

Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan Logitrans CCO Ticari Grup Başkanı Muzaffer Tuna ile lojistik sektörü ve Logitrans'ın  lojistik faaliyetlerine  ilişkin bir söyleşi gerçekleştirdi. Tuna, Ağustos ayında Türkiye Polonya arasında aktarmasız direkt bir tren seferine başlayacaklarını duyurdu.

"Ağustos ayında Türkiye Polonya arasında aktarmasız direkt bir tren seferine başlıyoruz"

Logitrans CCO Ticari Grup Başkanı Muzaffer Tuna 'bu senenin en büyük hareketi' diyerek bahsettiği Polonya Türkiye arası direkt tren seferlerinin bu ay ilk denemelerine, Eylül ayında da düzenli seferlere başlanacağını açıkladı. İntermodal taşımanın önemli bir adımı olan demiryolu yatırımına ilişkin  Logitrans CCO Ticari Grup Başkanı Muzaffer Tuna şunları aktardı; "Polonya Türkiye’nin çok önemli bir ticari partneri; yıllık Türkiye ile karşılıklı 75 bin tır hareketi olan bir ülke. Buraya daha önce denenmesine rağmen bir tren seferi konulamadı. Polonya devlet demiryolları partnerliği ile karşılıklı uzun vadeli bir sözleşme ile Ağustos ayında Türkiye Polonya arasında aktarmasız direkt bir tren seferine başlıyoruz. Her tren 36 tırlık yük taşıyor. Tırla aynı sürede gidiyoruz. Önceleri İzmit Derince’den çıkmayı planlamıştık; fakat koşullar gereği şu an ilk seferlerimize Halkalı’dan balıyoruz. Daha sonra Derince’den ikinci tren kaldıracağız."

"Ağustosta İki Deneme Seferimiz, Eylül’de de Düzenli Seferlerimiz Başlıyacak"

İlk deneme seferlerine bu ay başlanacağını aktaran Tuna, "Ağustosta iki deneme seferimiz, Eylül’de de düzenli seferlerimiz başlıyacak. Burada mesele kaç para kazanacağımızdan çıktı ve Logitrans’ın hem sektöre hem Türkiye’ye fayda sağlaması noktasına geldi. Şu an üzerinde en çok çalıştığımız konu bu oldu." dedi. 

"Ekonomik Anlamda da Avantaj Sağlıyorsunuz"

Demiryolunun karayoluna göre maliyet avantajına sahip olduğunu vurgulayan Tuna konuşmasına şöyle devam etti; "Her Cuma 36 vagonluk bir katar yola çıkıyor. 5 buçuk gün sonra varmış oluyor. Tır ebatlarına çok yakın kapalı kasa konteyner kullanıyoruz. Son hesaplamamıza göre tıra nazaran çok ciddi bir maliyet avantajı var. Risk olarak tırın çok altında. Bu tip ürünlerde genelde Türkiye’nin büyük sanayi firmaları ve global firmaları destek oluyor. Çünkü hepsinin çevreyle ilgili politikaları buna destek olmalarını gerektiriyor. Klasik karayolu ile ilgili koşulları kendilerine verdiğimiz için büyük bir istek ve destek gördük. İşin bir ekonomik bir de teknik boyutu var. Türk tırlarına özellikle Orta Avrupa’da uygulanan kısıtlamalar mevcut. Kapı geçişleri ile alakalı da hala çözülemeyen sorunlar var. Yani buradan 4 günde gittiğiniz Macaristan için kapıda 3 gün bekliyorsunuz. Trende bu gibi durumlar söz konusu değil. İstikrarla aynı gün çıkıp aynı gün varabiliyorsunuz. Ekonomik anlamda da avantaj sağlıyorsunuz. Hem de 36 adet tırın yaydığı karbon salınımında dünyayı azadetmiş  oluyorsunuz."

Logitrans'ın yeni yatırımlarına ilişkin konuşan Tuna, İstanbul Orhanlı’da yeni 5 bin metrekarelik ihracat ve kısa dönemli dağıtım deposunun devreye alındığını açıkladı. Tuna, "Çok büyük olmayan; ancak çok efektif bir yer aldık. Burayı hem haftalık olarak Avrupa’ya gönderdiğimiz parsiyel araçların yükleme boşaltma işlemleri için hem de kendi taşıdığımız veya müşterimizin verdiği malların yurt içi dağıtımı için kullanıyoruz." açıklamasında bulundu. 

 

 
Gümüşhane Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Kömür Nakliye Hizmeti Alacak
 
BiReg Sistemine Zorunluluk Getirildi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mars Logistics Demiryolu Genel Müdür Yardımcısı Erdin Erengül, ''Sektörün Geleceği Parlak''
Kamyonum Dergisi olarak bu sayımızda Avrupa taşımacılığını ele alıyoruz. ...
Koçaslanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Koçaslan, ''Koçaslanlar, Tırsan Şasi Üzerine Pakcs Kapaklı Damperi ile Kaliteyi ve Yol Güvenliğini Üst Seviyede Sunacak
Satış, satış sonrası, yedek parça, ikinci el ve sigorta hizmetlerinden ...
İskenderun Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Birol Erkan, ''Bu Anlaşmaların En Önemli Özelliği Rekabet Yasalarının Ortaya Çıkartılması''
Türk Konseyi ile gerçekleştirdiğimiz Orta Koridor konulu röportajda öne ...
 
MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, "İnşaat Sektörü Lokomotif Sektörlerden Biri Olup, 2021 Yılı Ağır Ticari Araç Pazar Seviyesini Belirleyecektir"
Dünyadaki sosyal ve ekonomik dönüşümde önde gelen iktisadi faaliyet alanlarından ...
Koçaslanlar Holding Kurumsal İletişim Müdürü Didem Aras, "Çok Sevdiğim Bir İşi Sevdiğim Bir Kurumda Gerçekleştirmenin Öz Güvenini ve Enerjisini Hep Hissediyorum"
Sektörün Kadın Forvetleri bölümümüzün bu sayıdaki konuğu Koçaslanlar Holding ...
Türk Konseyi Genel Sekreter Yardımcısı Gismat Gozalov, ''Türk Konseyi Olarak Biz Orta Koridor’u Sahiplenmiş Durumdayız''
Diğer ulaştırma güzergahlarına daha hızlı ve ekonomik olması sebebi ile ...
 
Karayolu Yük Taşıyıcıları Federasyonu Kurucu Başkanı Ahmet Uzun, ''Devletimiz Bizden Yük Bildirimi İstiyorsa Önce Bizi Tanımlamalı''
Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu’na bağlı olan ve sorunlarının ...
Reysaş Lojistik Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Rasih Boztepe, ''Doğal Gaz Hem Tasarruf Hem de Egzoz Emisyon Değerinde Düşüş Sağlıyor''
Alternatif yakıt türlerini ele aldığımız bu sayımızda ekonomik ve çevreci ...
Omnitek Mühendislik Kurucusu Osman İlker Yılmaz, "Türkiye’de CNG’nin Ne Kadar Güvenli, Çevreci ve Ekonomik Olduğu Bilinmiyor"
Karbon emisyonunu azaltmak adına Avrupa’da LNG ve CNG’li araç kullanımı ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwtruckbusKamyondikkattürkiyesrcsondakikaşoför