Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
28 Temmuz 2021 Çarşamba - 08:50

Koçaslanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Koçaslan, ''Koçaslanlar, Tırsan Şasi Üzerine Pakcs Kapaklı Damperi ile Kaliteyi ve Yol Güvenliğini Üst Seviyede Sunacak

Satış, satış sonrası, yedek parça, ikinci el ve sigorta hizmetlerinden oluşan kapsamlı hizmet yelpazesini 6 ilde, 17 ayrı lokasyonda 650 kişilik ekibi ile sunan Koçaslanlar Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Koçaslan, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan’a Koçaslanlar Holding’in bünyesindeki tüm yapıları, yeni yatırımlarını ve sektörün geleceğine ilişkin öngörülerini aktarıyor.

Koçaslanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Koçaslan,  Koçaslanlar, Tırsan Şasi Üzerine Pakcs Kapaklı Damperi ile Kaliteyi ve Yol Güvenliğini Üst Seviyede Sunacak

KOÇASLANLAR KAPAKLI DAMPER ÜRETİMİNE BAŞLADI!

“KOÇASLANLAR, KARAYOLUNDA HAREKET EDEN HER SEGMENTE HİTAP EDİYOR”

“AĞUSTOS AYINDA İLK ÜRÜNÜMÜZÜ HATTAN ÇIKARMIŞ OLACAĞIZ”

Koçaslan, önümüzdeki Ağustos ayında piyasaya sunulacak yeni ürünlerine ilişkin detayları Kamyonum Dergisi okurları için anlatıyor. Detaylar haberimizde.. 

Kapsamlı hizmet yelpazesi ile faaliyetlerini sürdüren Koçaslanlar Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Koçaslan, artık yüksek kar marjlarının olmadığını belirtiyor ve fazla kar elde etmek istendiğinde ölçek ekonomisinin varlığını hissettiriyor olmasının işlerinde ilgilendikleri alanlar arasında hareket etmeye yönlendirdiğini aktarıyor. Koçaslan, Holding’e ve bünyesindeki iş kollarına ilişkin olarak; “İşlerimizi kendi ana işimiz etrafında, çarpraz satışlara müsade edecek şekilde ve müşteri ağımızı daha sağlam hale getirecek sistem üzerine inşa ettik. Koçaslanlar iki kuşaktır otomotiv işi yapan, vergi levhası Osmanlı’ya dayanan bir şirket. Günümüzde Koçaslanlar, karayolunda hareket eden, tekeri olan her segmente hitap ediyor. Otomobilden hafif ticariye, hafif ticariden kamyonete, kamyonetten kamyona, kamyondan çekiciye, çekiciden treylere ve bu ürünlerin satış, satış sonrası hizmetleri, yedek parça tedarik hizmetleri, ikinci eli, operasyonel kiralama hizmetlerini vermekte. Ayrıca akaryakıt istasyonları, taşıtmatik distribütörlüğü ve sigorta hizmetlerini de sunuyor. Toplam 6 ilde 17 ayrı lokasyonda 650 kişilik bir ekiple işimizi sevk ve idare ediyoruz. 9 ayrı şirket adı altında bu işlemlerimizi sağlıyoruz.” şeklinde konuşuyor.

“Koçaslanlar Karayolunda Hareket Eden Her Segmente Hitap Ediyor”

Koçaslanlar Holding’in geniş ürün gamı ile otomobilden hafif ticariye, yolcu, minibüs ve otobüse kadar tüm segmentlere hitap ettiğini aktaran Koçaslan, “Her coğrafyanın ticari ağırlığına göre ürün ihtiyacı ve çeşitlemeleri farklılık göstermekte. Koçaslanlar, ürün gamıyla; hususi araç ihtiyacı, hafif ticari pick up, dağıtım sektörü, gıda sektörü, inşaat sektörü, soğuk zincir, yolcu taşımacılığı, turizm taşımacılığı, akaryakıt /tehlikeli madde taşımacılığı için konteyner, açık kasa, damper, silobaz, frigorifik ve kuru yük pazarındaki müşteri ihtiyaçlarını karşılayan geniş ürün yelpazesi ile ticaretini devam ettiriyor. Bu vesile ile müşterilerimiz tüm ihtiyaçlarını Koçaslanlar şirketlerinden tedarik edebiliyor. Bu da müşterilerimiz ile aramızda daha güçlü bağların oluşmasına sebep oluyor. Aslında burada müşterilerimizle iş konuları içerisinde lojistik çözüm ortağı olmaktayız.” açıklamasında bulunuyor.

 “Koçaslanlar, Daima Rekabetçi   Yanını   Koruyarak Hizmet Vermeye   Devam Ediyor”

 Otomotivde her segmentte araç   satışından   sonra, aracı doğru   kullanmak için kullanıcı eğitimleri   verdiklerini de belirten Koçaslan, amaçlarının sürücülere nasıl araç kullanmaları gerektiğini değil, yeni nesil teknoloji ile üretilen araçlardan en yüksek verimi, en düşük maliyetle nasıl elde edebileceklerini göstermek olduğunu vurguluyor. Koçaslan, “Genellikle otomobil grubunda aracı teslim etme esnasında, ticari grubta ise hem aracı teslim etme, hem de müşterilerle karşılıklı belirlenen periyodlarla eğitim programı oluşturmaktayız. Burada amaç; sürücülere nasıl araç kullanacağını değil, yeni nesil teknoloji ile üretilen araçlardan hangi şartlar altında en yüksek verimi, en düşük maliyetle elde edebileceğini göstermek. Bu konuda Koçaslanlar temsil etmiş olduğu markalarla, içinde bulunmuş olduğu pazarda daima rekabetçi yanını koruyan bir kurum anlayışı ile hizmet vermeye devam ediyor.” değerlendirmesinde bulunuyor.

“Müşterilerimizin İhtiyaçları Anında Yanlarında Olmayı Arzu Ediyoruz”

Holding bünyesinde bulunan şirketlere de değinen Koçaslan, Bursa’daki Koçaslanlar Sigorta, Helmet Broker adındaki reasürans şirketinden ve diğer iş birlikteliklerinden de bahsediyor. Koçaslan konuya ilişkin olarak; “Bursa, Türkiye’nin en büyük ekonomisinin olduğu ikinci şehir ve bu şehirde en büyük sigorta şirketi Koçaslanlar Sigorta var. 21 tane acenteliği olan ve işini layıkıyla yapan ve bir de daha farklı iş gruplarına hitap eden Helmet Broker adında bir reasürans şirketimiz var. Bu şirket Bursa merkezli ve İstanbul Bostancı’da ofisini açtı. Orada da 12 kişilik bir ekiple çalışmaya başladı. Helmet Broker’ı İzmir ve daha sonra Ankara’da da göreceğiz.” diyor ve ekliyor, “Özellikle akaryakıtta da farklı noktalarda hizmetimiz var. BP ile yıllardır süren bir iş birliği içindeyiz. Akaryakıt istasyonlarında verdiğimiz hizmeti bir adım öteye taşıdık. Tüm Türkiye’de geçerli olmak üzere BP’nin taşıtmatik distribütörlüğünü yapıyoruz. Bu iş için sahaya çıkan bir ekibimiz var. Müşterilerimizin genel maliyetlerini aşağı indirmek adına bir çözüm ortağı olarak ihtiyaçları anında yanlarında olmayı arzu ediyoruz.”

 “Müşterilerimizin Memnuniyetini Sağlamak Çalışma Felsefemiz”

Müşteri memnuniyetine dikkat çekerek Koçaslanlar ailesi olarak dört temel felsefeyi önemsediklerini de ifade eden Koçaslan konuya ilişkin olarak şunları dile getiriyor; “İlk olarak müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak çalışma felsefemiz. Bunu tüm ekibimiz bilerek hareket eder. İkincisi, çalışanlarımız şirketimizin bel kemiği ve en kıymetli kaynağımızdır. Üçüncüsü çalışma sistemimiz etik değer ve yasalara göre yapılandırılmıştır. Dördüncüsü de temsil ettiğimiz markaların çalışma prensiplerine uygun hareket ederiz. Bunu binanın karkası olarak düşündüğümüzde büyüme, üzerindeki katlar olarak gelecek. Biz sıfır noktamızı bayisi olduğumuz markayı her daim Türkiye pazar payının üzerine çekmek olarak inşa ettik.”

 “En Büyük Yatırımımız İnsan Kaynakları ve Teknoloji Üzerine Olacak”

Koçaslan, sürdürülebilir müşteri memnuniyeti adına temel olmazsa olmazları olduğunu vurgulayarak önümüzdeki süreçte bu nedenle en büyük yatırım planlarının insan kaynakları ve teknoloji üzerine olacağını ifade ediyor. Şirket içi kariyer planlama uygulamasını daha planlı ve kararlı bir şekilde uygulayacaklarının altını çizen Koçaslan; “Fiziki yatırım belli bir hacimden sonra sizin kontrolünüzden de çıkıyor. Yani ihtiyaçlar sebep sonuç ilişkisi ile yapılması gerekenleri önünüze koyuyor ve siz de o işi yapmak mecburiyetinde kalıyorsunuz. Yaptığımız hizmet için bir standardizasyon getirmeye çalışıyoruz. Hizmet odaklı işlerde belli bir standardizasyon yok. Onun için yaptığımız işleri belli bir standadizasyona göre yapmaya çalışıyoruz ve bunu inşa ediyoruz. Bunu yaparken de tamamen insan odaklı düşünüp, teknoloji ile destekliyoruz. IT olarak ciddi işler yapıyoruz. Koçaslanlar CRM Programı ve Koçaslanlar Müşteri Memnuniyeti Programı bulunuyor. Tüm çalışma arkadaşlarımız ile CRM’de kayıtlı olan 61.468 müşteri ile aktif ticaretimiz devam ediyor. Tüm bu ticaretimizi yaparken, kurmuş olduğumuz iç denetim birimi ile tüm çalışma proseslerimiz, ticari faaliyetlerimiz ayrı bir birim tarafından kontrol edilmekte ve sorgulanmakta. Sürdürülebilir müşteri memnuniyeti adına temel olmazsa olmazlarımızdan vazgeçmiyoruz.” açıklamasında bulunuyor.

YENİ ÜRETİM GELİYOR

 “2021 Yılı İçinde, İzmir’deki Tesislerde Kapaklı Damper Üretimine Başlıyoruz”

Sürdürülebilir bir ticaret için ‘memnun müşteri’ ağına dikkat çeken Koçaslan, ticari hayatlarına iş ortaklarının ihtiyaçlarına göre yön verdiklerini belirtiyor. Bu doğrultuda da ihtiyaç olan bir ürünü ele alarak yatırımlarını şekillendirdiklerinden bahseden Koçaslan, kapaklı damper sektörünün üretim süreçlerinde bir standardın olmamasını büyük bir sorun olarak tanımlıyor. Bu nedenle bayiliğini yaptıkları TIRSAN  şasi üzerine bir yatırım içerisine girdiklerini açıklıyor. Koçaslan, yeni yatırımları olan kapaklı damper üretimine ilişkin detayları; “Koçaslanlar ailesi olarak üretimde yatırım yapma arzumuz zaten vardı. Kapaklı treyler de kalite ve standardizasyon açığı var. Üretim koşullarını incelediğimizde profesyonel üretimden uzak olduğunu gördük. 2021 yılında, İzmir’deki 12 bin metre karelik tesislerde kapaklı damper üretimi yapacağız. Bu kapaklı damper alt şasi grubunu, 2006’dan beri kesintisiz bayiliğini yaptığımız TIRSAN şasi üzerine inşa edeceğiz. PAKCS markası ile üreteceğimiz kapaklı damperin her bir parçası aynı standartta olacak ve yedek parça ihtiyacı anında temin edilecek. Müşteri herhangi bir parçasını talep ettiğinde orijinal ekipman gibi kendisi aracın üzerine montajını yapabilecek. Bu özellik ihtiyaç anında aracın satış sonrasında daha hızlı onarım yapılmasına, daha kısa süre hareketsiz kalmasına yani ticari verimliliğine katkı sağlayacak. Yine bu üretimde yapmış olduğumuz iş modelinde, alt şasi grubundaki TIRSAN markasına yakışır kalitede üstyapı modelini uygulayacağız.” şeklinde aktarıyor.  

“Aracın Daha Uzun Ömürlü Olmasını Sağlayacağız”

Yeni yatırımları olan kapaklı damper üretimine ilişkin detayları aktarmayı sürdüren Koçaslan konuşmasında şunları da ekliyor; "Burada yapılan kalıplar, kullanılan kaynak modelleri, saç birleştirme yöntemleri güncel yeniliklerle yapılmakta. Yine sektörde ilk olarak kurmuş olduğumuz boya tesislerinde, 4 adet 16 metrelik kombine fırınlar ile kimyasal yıkama, kumlama, astarlama ve boyama ile üretim safhası tamamlanacak. Bu yöntem ile aracın daha uzun ömürlü olmasını sağlayacağız. Koçaslanlar, TIRSAN şasi üzerine PAKCS kapaklı damperi ile müşterilerine kaliteyi ve yol güvenliğini üst seviyede sunacak. Aynı zamanda TIRSAN şasilerin kullanımı nedeniyle bu treyleri çeken araçlara sağlayacağı yakıt ekonomisi ile öne çıkacak. Şu anda fabrika hazır, hatta kısmi üretimler yapılıyor. Bu hafta ve önümüzdeki hafta; boya, kumlama ve astar kabinleri ile ürün ağacı kuruluyor. Ürün ağacı bittikten sonra büyük bir ihtimalle Ağustos ayında ilk ürünümüzü üretim hattından çıkarmış olma yönünde bir iş planımız var.”

“Aynı Tesis İçinde Üretilecek Olan Diğer Bir Ürünümüz de Araç Taşıyıcı Üstyapılar”

Kapaklı damper üretiminin yanı sıra araç taşıma kısmındaki müşterilerine yönelik üretilecek, üretim hattındaki ikinci ürünlerinden de söz eden Koçaslan şunları aktarıyor; “Aynı tesis içinde üretilecek olan diğer bir ürünümüz de kamyon üstü; tekli, ikili, üçlü, dörtlü, beşli, altılı araç taşıyıcı üstyapılar. Araç taşıyıcı ürününde de kapaklı damper üretiminde olduğu gibi, kimyasal ile yıkama, kumlama, astarlama ve boyama işlemleri kombine fırınlar içerisinde yapılacak. Bu ürün lojistikte özellikle araç taşıma kısmındaki müşterilerimizin ihtiyacını karşılayacak. Bunu kendi patentli üstyapı üretim şeklimizle altılı taşımaya kadar çıkardık.”

“İkinci El İşinde Yönetmeliklerin Daha Sıkı Uygulanıyor Olması Gerekiyor”

Koçaslan, ikinci el yapılanmasını kurmuş oldukları dijital platformlarla yurt içi ve yurt dışında başarıyla; güven ve kalite odaklı yaptıklarını da aktarırken ikinci elde yürürlüğe giren yönetmeliğe ilişkin değerlendirmelerde bulunuyor.. Türkiye’de ikinci el pazarının her geçen gün bir adım daha ileriye gittiğini vurgulayan Koçaslan şunları dile getiriyor; “İkinci el Türkiye’de ayrı bir iş kolu gibi görünse de, otomotiv bayiliklerinin olmazsa olmazı haline geldi. İkinci el işinde yönetmeliklerin daha sıkı uygulanıyor olması gerekiyor. İkinci elde yürürlüğe giren kanun ve yönetmelikler, sektörün doğru kişiler tarafından yapılmasına sebep olacak. Bizim gibi firmaların en büyük sıkıntılarından biri de işin mali kısmı. Hala gayri resmi satışlar ağırlıkta. Ülkenin vergi kaybı da var. Herhangi bir anlaşmazlık durumunda sıkıntılı bir sürecin adımını da atıyor. Bu işi yapanlar olarak daha tutarlı hareket ediyor olmamız gerekiyor. Çünkü ikinci el işi biraz da güven işi.” 

 “25 Bin’in Altında Olan Her Yıl Sektör İçin Kayıp Bir Yıldır”

 Son olarak pazara yönelik de açıklamalarda bulunan Koçaslan, Türkiye pazarını ‘zor ve dinamik bir pazar’ olarak değerlendiriyor. Koçaslan, 2021 yılı’nın 2020’ye göre daha iyi bir seyirde devam ettiğini belirterek; “Bunun başlıca sebepleri, insanların pandemi şartlarına, yeni nesil çalışma koşullarına uyum sağlaması ve bu gerçekle yüzleşerek panik havasından çıkması, mevcut şartlara göre planlama yaparak çalışmaya devam etmesi. Sektörümüzde 2018 krizinden beri yaşanan pazar daralması sebebiyle ihtiyaç olan ürünleri mevcut pandemi sürecinde sunamamaktan kaynaklı araç ihtiyacı gözlemleniyor. Bu yıl pandemi sürecine rağmen 22 bin adedi kısmen de olsa yakalamış olacağız. Aslında 25 bin’in altında olan her yıl sektör için kayıp bir yıldır. Buna rağmen arz sorunu sebebiyle olması gereken pazar şartlarının çok altındayız. Yine arz-talep dengesini etkileyecek temel sebeplerden birisi de yeni çıkan regülasyonlardan kaynaklı pazar büyümesi olacak. Belli bir süre sonra artan ekonomi ve yeni çıkan regülasyonlarla pazar 30 bin’in üzerine çıkacak ve aşağı inmeyecek. 2022’de hala arz sorunu devam edeceği için 2023 ve sonrasında bu arz sorunu giderildiğinde 30’lu rakamların üzerini konuşuyor olduğumuzu göreceğiz.” diyor.

 

 

 
Türkmenbaşı Limanı 27 Temmuz-10 Ağustos Tarihleri Arasında Çalışmayacak
 
UND, Yurt Dışı Ceza Uygulamaları Çalışma Grubu Kuruyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
İskenderun Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Birol Erkan, ''Bu Anlaşmaların En Önemli Özelliği Rekabet Yasalarının Ortaya Çıkartılması''
Türk Konseyi ile gerçekleştirdiğimiz Orta Koridor konulu röportajda öne ...
MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, "İnşaat Sektörü Lokomotif Sektörlerden Biri Olup, 2021 Yılı Ağır Ticari Araç Pazar Seviyesini Belirleyecektir"
Dünyadaki sosyal ve ekonomik dönüşümde önde gelen iktisadi faaliyet alanlarından ...
Koçaslanlar Holding Kurumsal İletişim Müdürü Didem Aras, "Çok Sevdiğim Bir İşi Sevdiğim Bir Kurumda Gerçekleştirmenin Öz Güvenini ve Enerjisini Hep Hissediyorum"
Sektörün Kadın Forvetleri bölümümüzün bu sayıdaki konuğu Koçaslanlar Holding ...
 
Türk Konseyi Genel Sekreter Yardımcısı Gismat Gozalov, ''Türk Konseyi Olarak Biz Orta Koridor’u Sahiplenmiş Durumdayız''
Diğer ulaştırma güzergahlarına daha hızlı ve ekonomik olması sebebi ile ...
Karayolu Yük Taşıyıcıları Federasyonu Kurucu Başkanı Ahmet Uzun, ''Devletimiz Bizden Yük Bildirimi İstiyorsa Önce Bizi Tanımlamalı''
Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu’na bağlı olan ve sorunlarının ...
Reysaş Lojistik Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Rasih Boztepe, ''Doğal Gaz Hem Tasarruf Hem de Egzoz Emisyon Değerinde Düşüş Sağlıyor''
Alternatif yakıt türlerini ele aldığımız bu sayımızda ekonomik ve çevreci ...
 
Omnitek Mühendislik Kurucusu Osman İlker Yılmaz, "Türkiye’de CNG’nin Ne Kadar Güvenli, Çevreci ve Ekonomik Olduğu Bilinmiyor"
Karbon emisyonunu azaltmak adına Avrupa’da LNG ve CNG’li araç kullanımı ...
Naturelgaz Genel Müdürü Hasan Tahsin Turan, "Naturelgaz, Türkiye’nin En Önde Gelen Taşımalı Doğal Gaz Tedarikçisi Konumunda"
Alternatif yakıtları işlediğimiz dosyamızda bu defa LNG ve CNG konusunu ...
Sürdürülebilir Taşımacılığın Öncüsü IVECO S-WAY LNG ile Sektörün Gelişimine Öncülük Ediyor
Alternatif bir yakıt türü olan doğal gaz çevresel ve ekonomik olması sebebi ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
şoförfahrerKamyonsrctreylerkamyonumsondakikabustürkiye