Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
7 Temmuz 2021 Çarşamba - 17:46

MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, "İnşaat Sektörü Lokomotif Sektörlerden Biri Olup, 2021 Yılı Ağır Ticari Araç Pazar Seviyesini Belirleyecektir"

Dünyadaki sosyal ve ekonomik dönüşümde önde gelen iktisadi faaliyet alanlarından birisi olan ve lokomotif sektör olarak adlandırılan inşaat sektörüne ilişkin araç üreten markaların sektörde öne çıkan ürünlerinin özellikleri, pazardaki seyirlerini ve inşaat sektörü değerlendirmeleri dosyamızda yer alıyor.

MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara,  İnşaat Sektörü Lokomotif Sektörlerden Biri Olup, 2021 Yılı Ağır Ticari Araç Pazar Seviyesini Belirleyecektir

 

Dünyadaki sosyal ve ekonomik dönüşümde önde gelen iktisadi faaliyet alanlarından birisi olan ve lokomotif sektör olarak adlandırılan inşaat sektörüne ilişkin araç üreten markaların sektörde öne çıkan ürünlerinin özellikleri, pazardaki seyirlerini ve inşaat sektörü değerlendirmeleri dosyamızda yer alıyor. Bu kapsamda MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, inşaat sektöründe öne çıkan ürünlerine, bu ürünlerin özelliklerine ve inşaat sektörüne dair değerlendirmelerde bulundu. “İnşaat sektörü lokomotif sektörlerden biri olup, 2021 yılı ağır ticari araç pazar seviyesini belirleyecektir” diyen Sara’nın değerlendirmelerini haberimizde okuyabilirsiniz.

Kendisine bağlı pek çok alt sektörü harekete geçirme özelliğine sahip olan ve ekonominin lokomotifi olarak değerlendirilen inşaat sektörü için araç üreten MAN markasının öne çıkan araçlarına ilişkin detaylar veren MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, “MAN TGS 41.430 8x4 BB CH, damper montajına uygun şasi kamyonumuz ve MAN TGS 41.400 8X4 BB CH mikser şasi kamyonumuz sağladıkları üstün avantajlar ile diğer inşaat grubu araçlarımıza göre daha ön plandadır.” diyor.

“Şantiye Koşullarındaki Her Türlü Olumsuz Koşul Düşünülerek Geliştirildi”

Sara bu araçların kullanıcılara sunduğu avantajlardan ve öne çıkan özelliklerinden bahsederken; “Söz konusu araç, şantiye koşullarındaki her türlü olumsuz koşullar düşünülerek geliştirilmiştir. 12,4 Lt. hacminde 430 BG’de E6D normuna sahip motor, 930 – 1350 d/d  2200 Nm tork, bu geniş devir aralığında aynı max. torka sahip olması nedeniyle muadillerine göre daha düşük yakıt sarfiyatına sahiptir. Otomatik şanzıman, standart PTO, 325 kW gücünde 3 kademeli motor freni, geniş görüş alanı, kabin arkasında dik egzoz, 13R22,5 lastikler, 2 x 9 ton kapasiteli ön akslar (parabol ön makaslar 2 x 9,5 ton kapasiteli), 2 x 13 ton kapasiteli arka akslar (trapez arka makaslar 2 x 16 ton kapasiteli), arka makasların trapez (yığma) olması, daha yüksek dayanıklılık ve daha kullanışlı olan kısmi yenileme imkanını da sağlamaktadır. 430 BG’ün yanında istenirse 470 be 510 BG verilebilmesi; TGS 41.400 8X4 BB mikser şasi kamyonumuz ise, ekonomik motorundan sağladığı 400 BG ile gerek sürüş esnasında gerekse rölanti çalışmalarında çok düşük yakıt seviyesi ve boş ağırlık avantajları ile öne çıkmaktadır.” şeklinde açıklıyor.

“Ülkemizin En Önemli Mega Projelerinde Başarıları İspatlandı”

Sara bahsetmiş olduğu inşaat sektöründe öne çıkan MAN markalı bu araçların pazardaki seyrine ilişkin olarak şöyle konuşuyor; “Ülkemizin en önemli mega projelerinde başarıları ispatlanmış olan damper serisi araçlarımız bugün pazarda öncelikle tercih edilen bir konumda; sipariş ve teslimatlarımız devam etmekte. Yeni motoru ile mikser aracımız ise kısa sürede kendisini kanıtlamış ve bu sektörün yaşam boyu maliyeti en düşük aracı olma yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.”

“2021 Yılı Ağır Ticari Araç Pazar Seviyesini Belirleyecektir”

İnşaat sektörünün lokomotif sektörlerden biri olduğunu belirten Sara, 2021 yılı ağır ticari araç pazar seviyesini de belirleyeceğini vurguluyor. Sara, “Bu yıl da çekici satışları ile olumlu bir başlangıç yapan pazarın akıbeti yılın ikinci yarısında beklediğimiz inşaat projelerinin gerçekleşmesi ile ciddi anlamda bir iyileşme yaşayacaktır.” diyor.

İnşaat sektöründeki ürün gamından bahseden Sara şunları dile getiriyor; “İnşaat alanında olması gereken araçların tamamı ürün gamımızda bulunmaktadır. Bunlar; 6x4 damper TGS 33.430 6x4 BB CH, 6x4 mikser TGS 33.400 6x4 BB CH, 6x4 pompa TGS 33.400 6x4 BB CH, 8x4 damper TGS 41.430 8x4 BB CH, 8x4 mikser TGS 41.400 8x4 BB CH, 8x4 pompa TGS 41.430 8x4 BB CH 42 ve 44 ton alternatifi bulunmaktadır. Ayrıca inşaat alanı için geliştirilen; TGS 18.470 4x2 BL SA-GA ve 120 ton A.Y.A. sahip TGX 33.580 6x4 BB SA çekicilerimiz de mevcuttur.”

 

 

 

 
NSK, NWG'e Destek Sunuyor
 
n11 ve Ekol Lojistik’ten ‘n11depom’ Projesi ile E-Ticarette Operasyon Hizmeti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Koçaslanlar Holding Kurumsal İletişim Müdürü Didem Aras, "Çok Sevdiğim Bir İşi Sevdiğim Bir Kurumda Gerçekleştirmenin Öz Güvenini ve Enerjisini Hep Hissediyorum"
Sektörün Kadın Forvetleri bölümümüzün bu sayıdaki konuğu Koçaslanlar Holding ...
Türk Konseyi Genel Sekreter Yardımcısı Gismat Gozalov, ''Türk Konseyi Olarak Biz Orta Koridor’u Sahiplenmiş Durumdayız''
Diğer ulaştırma güzergahlarına daha hızlı ve ekonomik olması sebebi ile ...
Karayolu Yük Taşıyıcıları Federasyonu Kurucu Başkanı Ahmet Uzun, ''Devletimiz Bizden Yük Bildirimi İstiyorsa Önce Bizi Tanımlamalı''
Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu’na bağlı olan ve sorunlarının ...
 
Reysaş Lojistik Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Rasih Boztepe, ''Doğal Gaz Hem Tasarruf Hem de Egzoz Emisyon Değerinde Düşüş Sağlıyor''
Alternatif yakıt türlerini ele aldığımız bu sayımızda ekonomik ve çevreci ...
Omnitek Mühendislik Kurucusu Osman İlker Yılmaz, "Türkiye’de CNG’nin Ne Kadar Güvenli, Çevreci ve Ekonomik Olduğu Bilinmiyor"
Karbon emisyonunu azaltmak adına Avrupa’da LNG ve CNG’li araç kullanımı ...
Naturelgaz Genel Müdürü Hasan Tahsin Turan, "Naturelgaz, Türkiye’nin En Önde Gelen Taşımalı Doğal Gaz Tedarikçisi Konumunda"
Alternatif yakıtları işlediğimiz dosyamızda bu defa LNG ve CNG konusunu ...
 
Sürdürülebilir Taşımacılığın Öncüsü IVECO S-WAY LNG ile Sektörün Gelişimine Öncülük Ediyor
Alternatif bir yakıt türü olan doğal gaz çevresel ve ekonomik olması sebebi ...
UND İcra Kurulu Başkanı Alper Özel, "Sadece Balkanlar Değil; Avrupa’da da Güvenli Tır Park Sorunu Var"
Lojistik sektörüne ilişkin önemli konuları gündemimize almayı sürdürüyoruz. ...
Frenteknik Yönetim Kurulu Başkanı Alpay Lök, Aracın Durması Gitmesinden Daha Önemli
Güvenli sürüşte fren konusunu Frenteknik Yönetim Kurulu Başkanı Alpay ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
bussondakikatürkiyesrcfahrertrucklkwtreylerKamyon