Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Ekim 2024 Perşembe - 09:58

Türkiye’de 250 Bine Yakın Aracın Takibini Yapıyoruz

Verdikleri hizmetleri Kamyonum Dergisi okuyucuları için anlatan Seyir Mobil Genel Müdürü Yakup Küçük, 100 kişilik ekipleriyle kendi yazılım ve donanımlarını üreten şirketlerini dünyaya açmak için çalıştıklarını belirtti. Türkiye’de 250 bine yakın aracın takibini yaptıklarını aktaran Küçük, hem fiyat anlamında hem de sundukları çözümleri sürekli geliştirerek bir avantaj sağladıklarının altını çizdi.

Türkiye’de 250 Bine Yakın Aracın Takibini Yapıyoruz

2012 yılında yaklaşık 3-4 kişilik bir ekiple kurulduklarını belirten Küçük şu anda 100 kişilik bir ekiple yollarına devam ettiklerini ifade etti ve devam etti; “Türkiye’deki 1500’den fazla Ar-Ge merkezinden bir tanesiyiz. Kendi teknolojisini, yazılımını, donanımını kendi üreten bir yazılım şirketiyiz. Türkiye’de 250 bine yakın aracın takibini yapıyoruz. Lojistik sektörüne özel çözümler üretiyoruz. Takograftan veri indirilmesi, treyler-çekici eşleştirilmeleri, frigorifik araçlarda sıcaklık takibi ve kapı sensörleri gibi birçok özelliği tek platformda toplayan bir teknoloji şirketiyiz.”

Verdikleri hizmetleri sıralayan Küçük şunları söyledi; “Sürücünün davranışını, yakıt tüketimlerini, aracı nasıl kullandığını, kaç saat sürdüğünü, sürüş kurallarına uyup uymadığını takip ederken, treyler tarafındaki yükün durumunu da eş zamanlı olarak takip ediyor ve ikisini paralel bir şekilde son kullanıcıya iletmeye çalışıyoruz. Yakıt tüketimi, sürücünün aracı doğru kullanıp kullanmadığı, frene kaç kere bastığı, retarder kullanıp kullanmadığı gibi tüm bilgileri de sistemde raporluyoruz.”

“Hem Fiyat Anlamında Hem de Sunduğumuz Çözümleri Sürekli Geliştirerek Bir Avantaj Sağlıyoruz”

Yoğun bir talep yaşandığını belirten Küçük; “Mevcutta bir sistem varsa, değişim yaparak, yeni bir sistem kurarak müşteriye ekonomik bir çözüm sunuyoruz. Hem fiyat anlamında hem de sunduğumuz çözümleri sürekli geliştirerek bir avantaj sağlıyoruz. Müşterilerimizin filolarını en verimli kullanmasına olanak sağlamak için çalışıyoruz. Bir filoda bir araç uzun süredir çalışmıyorsa da bunu filo sahibine uzaktan uyarılarla bildiriyoruz.” dedi.

“Ar-Ge Merkezi Olmamızın Büyük Bir Avantajı Var”

“Teknolojimizi Dünyaya Açmak İçin Elimizden Geleni Yapıyoruz”

Tüm ürünlerini kendileri ürettiklerini ifade eden Küçük şöyle devam etti; “Yerli Malı sertifikasına sahibiz. Biz hem donanımlarımızı hem yazılımlarımızı kendi bünyemizde yapıyoruz. 35’e yakın Ar-Ge mühendisimiz var. Tüm süreçleri yönettiğimiz bir ekibimiz var. Biz cihazlarımızı kendimiz ürettiğimiz için müşteri isteklerini hızlıca adapte edip, çözüm üretebiliyoruz. Ar-Ge merkezi olmamızın büyük bir avantajı var. Türkiye’de tamamı öz sermayeyle kurulmuş yerleşik bir firmayız. Yurtdışı pazarlama ağı şu anda başlamış vaziyette. Teknolojimizi dünyaya açmak için elimizden geleni yapıyoruz.”

 

 
Kısa Vadede Uluslararası Taşımacılığa Girmeyi Planlıyoruz
 
'Güvenlik, Kalite ve Özen Bizim Farkımız Olarak Özetlenebilir'
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kısa Vadede Uluslararası Taşımacılığa Girmeyi Planlıyoruz
Murat Çay Lojistik Yönetim Kurulu Üyesi Başak Çayır firmaları ve verdikleri ...
Aralarında Tıp Mezunu da Olan 40’a Yakın Arkadaşımızı Şoför Olarak Bünyemize Kattık
Cengizhan Lojistik Genel Müdürü Yaşar Eren şirketlerini ve verdikleri ...
Hedefimiz; Daha Fazla Büyümek, Daha Çok Yurtdışı İrtibat Ofisi Açmak ve Daha Fazla Ciro Yapmak
Batı Innovative Logistics Satış Direktörü Onur Alioğulları, verdikleri ...
 
Kamyon Şoför Koltukları Nasıl Olmalı?
Kamyon şoförleri uzun saatler boyunca direksiyon başında kalarak, büyük ...
Ölümlü Kazalar Artıyor, Hız Sınırlayıcıları Neden İptal Ediliyor?
Frenteknik Şirket Sahibi Alpay Lök, Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ...
Türkiye’de Tek, Dünyada 3. Firmayız
Sektörde 51. Yılını dolduran Şahin Tanker’i okuyucularımız için anlatan ...
 
"Üretimde Son Yılların Rekorunu Kırdık"
Coşkunlar Karoser Firma Yetkilisi Ahmet Coşkun, Kamyonum Dergisi Genel ...
Küresel Lojistikte Alternatifler ve Yeni Koridorlar
Özellikle pandemiyle birlikte küresel ticaretin kalbini lojistik sektörünün ...
Treyler Soğutma Sistemleri: Taşımacılıkta Soğuk Zincirin Güvencesi
Türkiye’de lojistik ve taşımacılık sektörü, özellikle gıda ve ilaç gibi ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Kalkınma Yolu
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumşofördikkatlkwKamyontrucksrctreylerfahrer